Warsztaty dla Seniorów

...z prostym projektem, ale o wielkich możliwościach!









Niedawno poprowadziłam warsztaty dla seniorów. Projekt jaki wykorzystałam na zajęciach musiał być prosty, ale dający wiele możliwości twórczych. Postawiłam na tykwę z oplotem. Możecie podejrzeć to DIY w wersji podstawowej tutaj: http://tykwa.blogspot.com/2018/10/diy-tykwa-z-oplotem.html Dla porównania oraz inspiracji zrobiłam wersję MAX, czyli muli kolor + oplot ze złotem + ozdobne listki.

Bardzo się cieszę z tego spotkania:) Grupa była na prawdę niezwykle twórcza. Zostały wykorzystane nawet odcięte końcówki tykwy. A dzieła jakie powstały! Panie nie próżnowały. Same wymyślały różne formy oplotu oraz z dbałością o szczegóły dobierały kolorystykę farb, koralików i nici. Na koniec oczywiście rozdałam nasiona i mam cichą nadzieję, że udało mi się większość uczestników zainteresować tą niezwykłą rośliną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.