Cztery żywioły






POWIETRZE


OGIEŃ

ZIEMIA

WODA


Cztery żywioły: woda, ognień, powietrze i ziemia z których możecie zgarnąć jeden na fb oraz jeden na blogu. Który wybieracie? Ja osobiście miałabym problem z wyborem jednego:)

Zasady są proste i dobrze znane:
1. Do 25.02.2014, do godziny 23:59 zgłaszamy chęć udziału w zabawie w komentarzu pod postem (z wyborem szkatułek);
2. Umieszczamy podlinkowany baner (pierwsze zdjęcie) na swoim blogu, aby każdy kto ma ochotę na udział w zabawie mógł odnaleźć candy.
3. Dodajemy także mój blog do obserwowanych.

Uwaga: Ze względu na to, że konkurs odbywa się jednocześnie na blogu i facebooku w komentarzu proszę o wybranie dwóch szkatułek, gdyż w przypadku wylosowania osób, które wybrały taką samą szkatułkę pierwszeństwo ma osoba, która wygrała na fb. 

Zapraszam zatem do zabawy tutaj oraz na fb - https://www.facebook.com/Seszenslights :)

Edit - ZAKOŃCZONE!!!

45 komentarzy:

  1. Ależ przepiękne szkatułki! Faktycznie ciężko wybrać jest tylko jedną.
    Z ogromną chęcią wezmę udział w zabawie i wybieram szkatułki: ziemia i powietrze.

    link do mojego bloga: www.madewithmarmelade.blogspot.com

    Ps. od dawna Cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam się w kolejce po te cuda. Wybieram ziemię i wodę :) Obserwuję już od dawna jako Ania S. Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykłe są te kule! Zgłaszam się z wielką ochotą do zabawy - wybieram Ogień i Ziemię ;)
    Obserwuje od dawna i banerek już dodałam - więc zasady spełnione.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika te Twoje cukierasy są zawsze tak wypasione ze trudno się oprzeć !!! Skoro jest mus żeby spośród czterech piękności wybrać dwie to ja z racji ognistej natury wybieram ogień w pierwszej kolejności :) Jako drugie uśmiecha się do mnie powietrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekności!
    Oczywiście chętnie się zapiszę po te cudeńka.
    Ja wybieram wodę w pierwszej kolejności a potem powietrze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są niesamowite! Zapisuję się obiema rękami na takie cuda :)
    Marzy mi się ogień albo powietrze :)
    Obserwuję już od jakiegoś czasu, banerek na blog.sowiarnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się i czekam. Mam nadzieję, że może tym razem uda mi się wygrać. Dla mnie wszystkie są rewelacyjne. Woda i ogień to żywioły, które mnie charakteryzują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział w zabawie :) Wybieram powietrze, a w zastępstwie wodę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję i z zaciekawieniem podglądam już od dawna. Nie można przegapić takiego rozdania. Nie wiem jakim żywiołem jestem, ale wybrałabym Ziemię i Powietrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te szkatułki tak jak i inne prace, które tu oglądam zawsze z wielkim zachwytem. Niesamowite.... Podziwiam... Gratuluję....
    Oczywiście chętnie dołączam do zabawy i wybieram POWIETRZE I WODĘ.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne szkatułki przygotowałaś :)
    Osobiście podobają mi się ziemia i ogień :)
    Z przyjemnością się zapisuję do zabawy, obserwuję od dawna :)
    Banerek na www.decustyle.blogspot. gdzie również zapraszam po Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne szkatułki. Super pomysł o wykonaniu nie wspomnę, po prostu mistrzostwo. Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce woda i powietrze. obserwuję już od dłuższego czasu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam że takie cudeńka można z tykwy zrobić , myślałam że tylko lampy ,,
    Uwielbiam niebieski i ustawiam sie grzecznie w kolejce ,,,

    OdpowiedzUsuń
  14. Są fenomenalne. W pierwszej kolejności woda w drugiej powietrze.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne,robisz wspaniałe cuda, ustawiam się w kolejce,wybieram powietrze lub wodę
    Baner dodany
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez powietrza życie to nie życie.....
    Wybieram srebrno-szarą szkatułkę
    Obserwuję jako: http://czarymarydori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście CHCĘ !
    Ogień i ziemia - to wybór bardzo przypadkowy, bo podobają mi sie wszystkie pojemniki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się po piękne wytworki.
    Ziemia i powietrze.

    OdpowiedzUsuń
  19. jASNE ZE CHCE!!
    NR 1 dla mnie to powietrze
    nr. 2 ogień

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojoj! Miałam stresa że się spóźnię :) Uf zdążyłam! W kolejce staję :)
    Woda i ogień. Obserwuję już dawno.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuda, cuda i jeszcze raz cuda!!!
    Najbardziej podoba mi się: OGIEŃ i WODA.
    Jestem tu pierwszy raz, ale będę zaglądać chyba codziennie.
    Baner umieszczę na www.pasjenatak.blogspot.com
    to blog mojej córki, ale też bardzo chętnie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze mi się marzyło żeby mieć coś tak pięknego, ale niestety sama nie potrafię zrobić. Wybieram ogień i powietrze i będę mocno za siebie trzymać kciuki, bo są naprawdę przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapomniałam, jak bym cyk cyk, zapomniałam o fascynacji Twoim blogiem, na który często zaglądałam jako anonimus ... Gdy sama założyłam bloga, tak mnie pochłonęło jego prowadzenie, że wciągnęło mnie na dobre. Ale nie zapomniałam o tykwach, które w minionym sezonie w ilościach kilku sztuk udało mi się wyhodować,a obecnie część już wysuszyć. Za niedługo postaram się przynajmniej jedną ślicznie spożytkować. A póki co zapisuję się na Twoje Candy i chętnie przygarnę Ziemię lub Ogień.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, zapisy do piątku do południa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kule robią niesamowite wrażenie a światło jakie się z nich wydobywa jest magiczne najbardziej urzekła mnie kula ogień, i ziemia więc I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi bardzo podobają się ziemia i powietrze, chociaż wszystkie są śliczne. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie:) Jestem obserwatorem jako Anna Anna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudne :) Podziwiam talent :) Z przyjemnością spróbuję szczęścia :)
    Ogień i ziemia to moje żywioły :)
    Obserwuję jako trojanda a banerek na moim blogu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja również się ustawię z ochotą :-)
    wybieram wodę i ziemię :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej! Ależ cudne!
    Ja bym chciała ogień, ew. wodę.
    Notka u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne prezenty wybieram powietrze i wodę. .Czekam z niecierpliwością na rozstrzygnięcie rozdania. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne! wybieram wodę i powietrze

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie piękne- tworzysz z pasją!
    Wybieram OGIEŃ, a potem ZIEMIĘ!
    Pozdrawiam http://5porroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Są przepiękne.
    Wybieram powietrze i wodę. :)
    Banerek już śmiga.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne te szkatułki, chciałabym mieć cały komplet, ale wybieram do losowania ziemię i powietrze, nie mam bloga więc dodam tylko do obserwowanych :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  34. Twórcze miejsce, które z chęcią zaczynam obserwować..
    Piękne szkatułki - wybieram ogień i ziemię.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Myszy urzeczone szkatułkami zgłaszają się do zabawy. Wybieramy ziemię oraz wodę, choć mówiąc szczerze ciężko jest się zdecydować :)

    Obserwujemy blog jako Panna Mysia,baner umieściliśmy w zakładce na blogu: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html

    OdpowiedzUsuń
  36. O rany, kolejne cuda u Ciebie do wygrania. Próbowałam szczęścia w ostatnim candy, ale niestety nie udało się. Może tym razem ja zostanę właścicielka tych niezwykłych kul. Wszystkie są wspaniałe, ale wybieram wodę i powietrze. Idealnie pasowałyby do mego salonu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie sądziłam, że z tak zwykłej materii można stworzyć takie cudeńka - cieszę się, że tu trafiłam i chętnie przyłączam się do zabawy, a gdybym miała szczęści to chętnie przygarnę wodę i powietrze.
    Zapraszam do mnie na moje candy :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się w kolejce. Uwielbiam tykwy chociaż sama bawię się z nimi od niedawna. To niesamowita roślina. Twoje prace są już tak wypracowane. Ekstra! Dla mnie wybieram dwa skrajne żywioły: ogień i woda, zupełnie jak ja czasami.
    Zaczęłam obserwować.
    Banerek na moim blogu: http://tworczopomojemu.blogspot.com/ .Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne rzeczy tworzysz! Staję w długiej kolejce i wybieram powietrze i ogień.

    Baner znajdziesz na moim blogu www.kreatywnaprzyjemnosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Prawdziwe dzieła sztuki. Ciężko wybrać tylko jedno jak wszytkie są unikatowe i piękne. Ale dołączam się do długiej kolejki i wybieram ogień i ziemię. Dodałam Cię do obserwowanych a banerek na stronie http://brunlandia.blogspot.com. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudne są:) szkoda, że nie można mieć wszystkich:(
    wybrałam ogień i wodę:)
    banerek mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. prześliczne ozdoby, nie przypuszczałam że można i z takich rzeczy tworzyć - super !

    Zapraszam do siebie na chwile i na dłużej do grona obserwatorów.
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Miłego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczne. Małe arcydzieła... Wybieram Powietrze i Ziemię. Mój adres bloga: www.trzyrazyer.blogspot.com
    Pozdrawiam :) Angelika

    OdpowiedzUsuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.