Lustra w tykwowych ramach

Czyli prosty sposób na upiększenie ściany.






Prostym, szybkim i jednocześnie efektownym upiększeniem wystroju domu jest aranżacja ściany. Obrazy, lustra, grafiki dodadzą wnętrzu charakteru. A kiedy już się opatrzą, można wymienić je na inne:) Salon, przedpokój, sypialnia... wszędzie gdzie widzę pustą ścianę mam ochotę na stworzenie jakiejś ciekawej galerii. Jak może pamiętacie, u mnie ściana w salonie wygląda tak: http://tykwa.blogspot.com/2019/03/moj-tykwowy-swiat.html Po takiej wiosennej metamorfozie salonu jest ochota na więcej! Ale tym razem zajęłam się sypialnią u siostry.

Spoglądając na pustą ścianę nad łóżkiem od razu pomyślałam o tykwowych lustrach. Dekoracyjne lustra są teraz w trendach, więc koniecznie musiałam zrealizować swój projekt. Trzy różnej wielkości tykwy w trzech różnych fakturach pięknie wkomponowały się w naturalny wystrój sypialni. Obok luster zawisł łapacz snów oraz stworzony przeze mnie obraz "Marzycielka". W takiej sypialni nie można obudzić się niewyspanym. Króluje tam pełna harmonia i spokój zen.

3 komentarze:

  1. Kradnę pomysł😉 świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomył! Brawo również za obraz! czym Ty nas tu jeszcze zaskoczysz … ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Moja wyobraźnia ciągle pracuje, więc na pewno będą jakieś nowości (mam nadzieję, że równie zaskakujące:)) Pozdrawiam:*

      Usuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.