Koty psoty i miseczki

...czarne na wysoki połysk:)



Jak widać z tykwy można także zrobić fajne ozdobne miski (na cukierki:-D). Zdjęcie zrobione na szybko, bez komponowania odpowiedniej scenerii, ale niestety nie zdążyłam. A na filmie poniżej przysłany film jak kot reaguje na lampę z tykwy:) Zabawne:)


Chciałam Was również zaprosić do poczytania mini wywiadu ze mną tutaj na blogu -> http://kasiulkoweprace.blogspot.com/2013/03/kopalnia-talentow-seszen-i-jej-tykwy.html
Dziękuję ślicznie za zaproszenie:)

14 komentarzy:

  1. Ale fajne te miseczki:) Caly czas jestem pod wielkim wrazeniem Twoich prac. Pozdrawiam serdecznie, P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super miski wyglądają jak z laki.
    Ciekawa jestem czy mój Miłek (wszakże to ta sama rasa) też tak zareaguje na lampę, jeśli uda mi się ją wyprodukować.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę ile pomysłów na wykorzystania tykwy , ten mi bardzo przypadł prosty a efektowny :D :D no tak, tysiące ruszających się kropek ... mój kot jak dziki lata za laserem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melduje że dzisiaj dotarły do mnie nasionka całe i zdrowe :D Dziękuje :*

      Usuń
    2. To świetnie:) Oczywiście życzę udanych plonów:)

      Usuń
  4. Fajny pomysł z miskami:)

    Pozdrowienia od bohatera postu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przejrzałam posty, piękne rzeczy robisz z tykwy ; pozwoliłam sobie na obserwację twojego bloga - od ubiegłego roku zaczęłam też sadzić tykwy ale na razie nie mam się czym pochwalić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę natchnienia do tworzenia - bo bez tego ani rusz:)

      Usuń
  6. Wczoraj otrzymałam nasionka w artystycznych opakowaniach.
    Jeszcze raz dzięki.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak kreatywność. Miseczki świetne !!! Moje wygrane nasionka też już u mnie:) Jeszcze raz wielkie dzięki za zabawę :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne lampy, niesamowity urok mają :D

    OdpowiedzUsuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.