Przebudzenie 2




Lampa "Przebudzenie" ma swoją siostrę bliźniaczkę. Jak to bliźniaki są pewne małe różnice. Zauważyliście już? :) Wykonana na zamówienie, trafia jako prezent do nowego mieszkania. Uważam, że to świetny pomysł sprezentować taki ręcznie wykonany przedmiot. W jednym z artykułów znalazłam 5 powodów dla których warto kupować rękodzieło: unikalność, jakość, personalizacja, ekonomiczność i wparcie. Zachęcam do lektury:) -> http://specjalne-okazje.pl/artykul/rekodzielo-na-swieta-5-powodow-dla-ktorych-warto-kupowac-prezenty-hand-made

A dzisiaj - moje urodzinki:-D Ciekawe jaki prezent dzisiaj dostanę:P

27 komentarzy:

  1. Kolejna piękna lampa! Jestem zachwycona kolorystyką, bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Seszen! Mam pytanie czy jest opcja kupienia od Ciebie jednej tykwy?

    Kasiadiy@gmail.com

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mało surowca mi zostało na lampy, a mam jeszcze tyle pomysłów... także niestety nie mogę Ci sprzedać zdrewniałej tykwy.

      Usuń
    2. Dzięki, nie zaszkodziło zapytać :)

      Usuń
    3. w takim razie tutaj zostawiam zrobioną karteczkę z życzeniami: http://wgrywacz.pl/view.php?filename=534s.png, i piosenkę http://www.youtube.com/watch?v=_NJFi7EJF60&list=FLGp3eYV64zqXPr4OLJa138w
      Przy okazji dziękuję za wizytę,na moim blogu i ocenę stronki.ciekawa jestem twojego zdania nowej tykwie koszyko - kwietniku :D

      Usuń
    4. Dziękuję pięknie:) Świetny prezent:D

      Usuń
  3. Przebudzenie miało fantastyczne kolory wiec nie dziwie się że ktoś poprosił o podobna :D Wersja pierwsza jest delikatniejsza kolorystycznie :D a ta ma intesywniejsze barwy ;)
    A teraz sto lat sto lat...... Wszystkiego najlepszego Moniczko :* dużo inspiracji, nowych pomysłów, wielu dorodnych i zdrowych tegorocznych tykiewek, niech sie dobrze suszą i przechowują co by zapasy były spore i nadługo starczyły :D ;) niech nie zabraknie Ci farb do malowania i czasu do lamp wykonywania :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako prezent mogę Ci powiedzieć gdzie zmienić godzinę by wyświetlała Ci się prawidłowa w komentarzach ;)

      Usuń
    2. Przepiękne życzenia ułożyłaś:* Bardzo Ci dziękuję i mam nadzieje że wszystkie się spełnią:)
      A co do godziny to właśnie nie wiedziałam co z tym zrobić:P Mogę skorzystać z rady:)

      Usuń
    3. No to już mówię ;) w Panelu masz Ustawienia-> Jezyk i formatowanie-> Strefa czasowa-> wybierasz Warszawa z dłuuuuugiej listy, zapisujesz ustawienia w prawym gornym rogu i gotowe :D ;) Sama sie z tym głowiłam wiec chętnie pomogę :D

      Usuń
    4. Dzięki! eh... a to takie proste było:P

      Usuń
    5. No jak mogłaś na to nie wpaść ;) :P

      Usuń
  4. Jak zwykle zachwycająca. Jak jak kocham Twoje lampy !!! Wszystkiego najlepszego Moniko !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo... to na imprezkę wpadłam ;)
    100 lat, 100 lat! Wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń!
    A lampa zachwyca świeżością kolorów! Prawdziwe przebudzenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje lampy są cudowneeee
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat! Aby ci nigdy nie zabrakło pomysłów i inspiracji na kolejne dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle niepowtarzalna i piękna.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej:) Pewnego popołudnia miałam gości, przynieśli prezent marzeń- piękną lampę z tykwy. Zapaliłam ją wieczorem, kładąc 6- miesięczną córkę spać. Jak zaczarowane patrzyłyśmy się na odbicia na ścianach i meblach... Dzięki małej wizytówce dołączonej do prezentu wiem, że moja lapma nazywa się Przebudzenie 2 (cudownie było usnąć przy niej;)
    Dziękujemy Twórczyni
    Sonia i Rebeka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło czytać takie słowa:) Cieszę się, że lampa okazała się trafionym prezentem i teraz umila wieczory spędzane z córeczką:)

      Usuń
  10. Jestem tu pierwszy raz, a od razu zostaję nową fanką :) piękne lampy zachwycałam się jak fajnie pomalowane, przewinęłam, zobaczyłam zapaloną.... I utonęłam :) super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Dobrze, że zostawiłaś komentarz, dzięki temu odkryłam Twoją śliczną biżuterię:)

      Usuń
  11. Wspaniałe rzeczy tworzysz, prawdziwe cudeńka, cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje lampy są nieziemskie. Znalazłam Twój blog dzięki Kasi szydełkowej:)
    Jestem zauroczona Twoją twórczością. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oprócz kolorów różni się też trochę innym rozkładem małych nawiertów ;) obie wersje są bardzo ciekawe, ale Przebudzenie I jak dla mnie naj naj naj:)

    OdpowiedzUsuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.