Wielkanocne Kurki

Zapewne powoli wszyscy przygotowują swoje domy na Święta. Robię to i ja. W moim wykonaniu kurki - oczywiście z tykwy. W tamtym roku mogliście pooglądać tykwowe króliki (dla przypomnienia http://tykwa.blogspot.com/2013/03/kroliczki-wielkanocne.html), w tym roku inwazja kur.





Bardzo lubię czarno-białe zestawy i szarości, dlatego moja kura jest czarna:) Pisanki również utrzymane w tej kolorystyce. Jedno z jaj pomalowane zostało farbą tablicową, więc łatwo można zmienić napis.


Drugi zestaw to misz-masz. Wszystkiego po trochu i bardziej tradycyjnie. Pisanki skrobane przeze mnie.

Oczywiście przy tej okazji:

ŻYCZĘ WAM MILE SPĘDZONYCH ŚWIĄT!


I na koniec mały tematyczny suchar
Co mówi kogut, który wchodzi do łazienki?
-Oo! Zakręcone kurki :D

14 komentarzy:

  1. cudowne te Kury :) tworzysz prawdziwe dzieła z tych tykw :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite :O I ja lubię kolorystykę czarno/szaro /białe wiec wiadomo która bardziej mi przypadła ;) i zachwytu nad nia nie ma końca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaki! Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołego Alleluja!
    P.S. Uwielbiam ten kawał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie też wersja czarna znacznie bliższa. Ciekawi mnie też jak wytrawiłaś jajo w spękania, czy to zwykły crak?
    Pięknie wydrapane kolorowe jaka, one chyba się zwą kraszanki.
    Wesołych świąt życzę.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jajko jest z plastiku, zwykły crack. Ładnie wyszło bo jajo jest dość duże:) Przyznam szczerze, że to mój pierwszy crack. A niektóre z tych kraszanek mają już 4 lata (strasznie pracochłonne zajęcie).

      Usuń
  6. Kury są świetne, czego nie można zrobić z tykwy ;) Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda! Jak Ty to robisz? Kurki wyglądają jak prawdziwe! I do tego jeszcze skrobane jajeczka - mistrzostwo świata! Życzę Ci radosnej i rodzinnej Wielkanocy :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oj z tymi jajkami to jest sporo roboty...

      Usuń
  8. Cudna kura ,,,

    Bielutki baranek,
    co ma złote różki,
    bryka wesoło na łące z rzeżuszki
    .Od czasu do czasu chorągiewką buja
    i beczy do Ciebie:
    "Wesołego Alleluja"!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne kwoki :-) rewelacyjne po prostu :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kurki wyprodukowałaś. Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kury! Pierwszy raz zetknęłam się z tykwą, normalnie zafascynowałam się się tą techniką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe!!!! Podziwiam pomysł:) baaaardzo mi się podobają!!! Są takie naturalne:) i piękne!!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.