21.05.2015

Sadzoneczki do gruntu:)

 Nadeszła pora by przenieść tykwy na zewnątrz





Moje sadzoneczki są już gotowe do wielkiego wyjścia. Mrozy już nie są groźne, więc można spokojnie je przesadzić spod szklarni.
Na ten wyjątkowy dzień sprawiłam sobie rękawiczki w cudownym zielonym kolorze:) Niestety zdjęcia nie oddają głębi tej zieleni:/ Musicie mi wierzyć na słowo, że są szmaragdowe.
Życzcie mi i wszystkim tykwowym zapaleńcom ciepłego i pełnego słońca lata, oby tykwy miały jak najlepszy klimat:)

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak:) Niektóre nawet troszeczkę już za duże, ale myślę, że się ładnie przyjmą:)

      Usuń
  2. Wszystkiego Dobrego na ten tykwowy sezon!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszać:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Wonderful pictures. Never seen planting so beautiful!
    Happy days
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku nie zasiałam tykw i teraz żałuję:( Twoje sadzonki piękne :)) Dynie też już na polu:))
    Sukcesów w uprawie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żałuj! Tykwa to rewelacyjna roślina, kocham ją:D
      Powodzenia z dyniami (lubię zupę krem z dyni:))

      Usuń