SpełniOna:D

Wygrałam wspaniały weekend i przeżyłam niesamowitą przygodę z rewelacyjnymi babeczkami:) Zapraszam Was na krótką fotorelację z tego wyjątkowego wydarzenia.


Może zacznę od początku... był sobie konkurs, konkurs o spełnieniu. Zgłosiłam się, napisałam swoją historię i tak to wszystko się zaczęło. Jak było na wyjeździe? Zobaczcie sami:)

Słodycze na powitanie od sponsora konkursu. Od razu zaatakowałam białą z orzechami:) Pyszna!

Weekend odbył się w pięciogwiazdkowym hotelu InterContinental. Z czterdziestego piętra podziwiałam panoramę stolicy. Troszeczkę wyżej znajdował się basen z przepięknym widokiem na Pałac Kultury (szczególnie wieczorem).

W sobotę uczestniczyłam w REWELACYJNYCH warsztatach! Poprowadził je sam mistrz Mateusz Grzesiak. Wielkie ukłony w jego stronę. Gościem specjalnym była Pani Beata Pawlikowska. Przesympatyczna kobieta:) Oczywiście bez autografów się nie obyło:)

Wieczorem mogłyśmy "pogwiazdorzyć" na wytwornej kolacji w Plater by Karol Okrasa. Nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego, że coś może tak wyjątkowo smakować. Przez cały wieczór towarzyszyły nam ambasadorki konkursu: Kinga Paruzel (fot.), Anna Nowak-Ibisz oraz Sylwia Gruchała.

W niedzielę przechodziłyśmy metamorfozy:) Oczywiście zajmowali się nami profesjonaliści (i to Ci od wizerunków gwiazd). Mój make-up to dzieło Patrycji Dobrzenieckiej. Fryzury wykonywały specjalistki z salonu RubyBlue. O strój mogłyśmy podpytać stylistkę Jolę Czaję (fot.), która również poprowadziła warsztaty. Wszystkie babeczki zostały "obfocone" przez przesympatycznego fotografa Arkadiusza Wiedeńskiego.


Było super!!! Przy okazji pozdrawiam wszystkie SPEŁNIONE:)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana:) To była niesamowita przygoda:)

      Usuń
  2. Ojej! No Wielki Świat stał się Twoim udziałem! Musiało być super. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było, było:D Każdemu życzę takiej przygody. Dzięki śliczne:)

      Usuń
  3. WOW! Super! Zazdroszczę przygody - pozytywnie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.