Szkatułka Zentangle

Zentangle? Cóż to takiego? Zapraszam na kilka słów o tej wyjątkowej sztuce:)






Zentangle to bardzo przyjemna forma sztuki. Można w łatwy sposób się jej nauczyć. Polecam wszystkim książkę "Sztuka Zentangle". Zaczynamy od prościutkich wzorków, a kończymy na dziele sztuki:) Wystarczy kartka i cienkopis:) Nie trzeba mieć wyjątkowego talentu plastycznego!

Nazwa Zentangle wywodzi się od ZEN - cicha medytacja, oraz TANGLE - plątać, plątanina. Jak sama nazwa wskazuje jest to relaksująca zabawa sztuką.

Postanowiłam wykorzystać tę formę rysunku do ozdobienia małej szkatułki z tykwy. Teraz skrywam w niej drobne przedmioty, które nieustannie walały się po komodzie. Do kompletu wykonałam dwa rysunki z owadami oraz plakacik nad łóżko. Jak sami widzicie i bez specjalnych narzędzi da się z tykwy stworzyć wyjątkową ozdobę! Za tą ją kocham!

19 komentarzy:

  1. Szkatułka jest rewelacyjna! Ostatnio natknęłam się na tą książkę (przy okazji kupowania kolorowanek dla dorosłych) i chyba po nią wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowanki robią teraz furorę:) Moja siostra oszalała na ich punkcie:) A książkę zdecydowanie polecam. Wiele wzorów można się z tej książki nauczyć.

      Usuń
  2. Piękna!
    Zawsze zachwycają mnie Twoje lampy,ale ta szkatułka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała!!! ..a tą "metodę" czasami stosuję całkowicie nieświadomie, że to się wogóle jakoś zwie;) hehe:)))
    Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Ta "sztuka" wywodzi się właśnie z takich bazgrołków.

      Usuń
  4. Hehe Każdy chyba próbował tej sztuki na nudnych lekcjach albo wykładach
    Ale szkatułka jest wyjątkowa, z resztą jak i inne twoje tykwowe dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam "porysowany" niemalże każdy zeszyt w szkole:)
      Dzięki śliczne:)

      Usuń
  5. Bardzo, baaardzo mi się podoba!
    Gratuluję pomysłu i umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A umiejętności w tym przypadku wcale nie są potrzebne;)

      Usuń
  6. Jak zobaczyłam szkatułkę na FB to kopara mi opadła :D prezentuje się oszałamiająco :D podobnie jak piekne owadzie rysunki :D mogę tylko pozazdrościć bo wyszły fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć, trzeba brać cienkopis i rysować:) To na prawdę proste!
      Dzięki za komplementy:)

      Usuń
  7. Próbowałam. Jednak nie byłam zadowolona z efektu;) może dlatego, że nie zgłębiłam treści książkowej;( ale szalenie mi się podoba ta sztuka a nawet kolorowanki dla dorosłych w tym stylu:)
    Szkatułka przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest baaaardzo pomocna. Jest tam wszystko opisane od podstaw, a to na prawdę pomaga. Patrząc tylko na rysunki wykonane tą techniką nie zawsze można wychwycić te ważne szczegóły. Dzięki:)

      Usuń
  8. Fantastyczna ta szkatułka. Niepowtarzalna i cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj piękna ta szkatułka Ci wyszła, i kto by pomyślał, że cienkopisem można tak na tykwie poszaleć :) a odnośnie zbiorów jak sytuacja u Ciebie, bo ja kilka dni temu odcięłam już kilka sztuk mam nadzieję,że nie za wcześnie?? Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się spieszyć. Pogoda sprzyja, więc moje tykwy posiedzą jeszcze na dworze. Pędy już powoli usychają, a tykwy robią się twarde i coraz lżejsze. W sumie kilka sztuk nadawałoby się już do suszenia, ale nie zaszkodzi jak jeszcze będą na zewnątrz. Im więcej wody teraz stracą, tym lepiej będą później schły:)

      Usuń
  10. Ja zamówiłam sobie inną książkę, "Zentangle twórczy relaks", mam nadzieję, że też będzie fajna. Niesamowite sa te wzory, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.