Tykwowe obrazy Zentangle

...czyli czarno-białe i biało-czarne tykwo-stworki.






Sztuka zentangle zagościła u mnie ponownie. Tym razem powstały obrazy 3D z tykwą w roli głównej. Oprawione w głęboką ramę z passe-partout wyglądają bardzo elegancko. Ten prosty zabieg potrafi zmienić każdy obrazek w dzieło sztuki zapewniając wysoką estetykę ekspozycji. Ramki zakupiłam już jakiś czas temu, ale czekały na przypływ weny... tak to już ze mną bywa, że najpierw zaaranżowałam kompozycję na ścianie, a następnie poszukiwałam odpowiednich obrazów. Puste ściany nie są dla mnie, czasami nawet muszę się hamować, by nie przesadzić z ilością ramek, obrazów, zawieszek!

O sztuce zentangle pisałam również tutaj: http://tykwa.blogspot.com/2015/09/szkatuka-zentangle.html oraz tutaj: http://tykwa.blogspot.com/2016/01/zentangle-po-raz-drugi.html Jest to sztuka medytacji i rysunku, świetnie odpręża, a powstały efekt jest ciekawy i bardzo ozdobny. Ja wykorzystuję tylko czerń i biel, ale kolory można łączyć i tworzyć jeszcze ciekawsze cuda. Polecam:)

2 komentarze:

  1. Świetne! Trochę się bawię od pewnego czasu rysowaniem w stylu zentangle, ale nie przyszło mi do głowy połączenie tej sztuki z tykwami :). No ale w sumie dlaczego nie, jak widać wszystko można wykorzystać. A druga rzecz to ramki 3D - właśnie mam do zagospodarowania podobną ścianę nad schodami, obrazki są, tylko jeszcze medytuję nad oprawą. Chyba przemyślę te 3D :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa różnymi technikami to odkrywanie nowych możliwości, a ja ciągle coś nowego testuję na tykwie:) Rameczki zdecydowanie polecam (te moje są ze sklepu ikea - są również w kolorze białym)

      Usuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.