Zentangle po raz drugi

Dwa ptaki Zentangle z tykwy maczugi!





Oprócz trzeciego obrazu Zentangle (Mrówa) do mojej kolekcji robaków, musiało powstać coś jeszcze... oczywiście że z tykwy! To dwie duże czaple! Czarna z białymi motywami i biała z czarnymi. Najwyższy punkt (dziób białego ptaka) to 110 cm od ziemi! Prezentują się wyśmienicie na niskiej szafeczce.
Moje początki ze sztuką zentangle (oraz kilka słów o niej samej) możecie przypomnieć sobie tutaj - http://tykwa.blogspot.com/2015/09/szkatuka-zentangle.html Powstała wtedy szkatułka i kilka obrazków. Być może to nie ostatnie dzieło w tym klimacie... możliwe, że coś jeszcze wymyślę;)

9 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem. Stylowy dodatek do eleganckiego wnętrza.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Dostojności nie można im odmówić:) Pozdr.

      Usuń
  2. Wow, po prostu rewelacja! Szczękę mam na ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no ... Z Nowym Rokiem takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te ptaki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mowę mi odjęło :O w życiu bym nie pomyślała, że z tykwy można takie cuda tworzyc! ♡ Przepiękne, gratuluję pomysłowości! :* I dziękuję za uświadomienie mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.