Z wizytą na Plantacji Tykwy


Piękne okazy! Przekonajcie się sami:)








Niedawno odwiedziłam wspaniałe miejsce! Miejsce przepełnione tykwami i miłą atmosferą:) To co tam zobaczyłam to miód na moje serce. Tykwy gigantycznych wielkości i mnóstwo ciekawych odmian. Nie omieszkałam przygarnąć kilku kształtnych okazów, więc w przyszłym roku powstaną szczególne lampy.

Plantacja Tykwy to miejsce prowadzone przez uroczego człowieka, przepełnionego pasją do tej niezwykłej rośliny (tak jak ja:)). Uprawę możecie podglądać na facebooku tutaj: https://www.facebook.com/Plantacja-tykwy-Pasja-1528519204140881/  A najlepsza wiadomość jest taka, że te wszystkie tykwy będą dostępne w sprzedaży!!! Na pewno będzie z czego wybierać. Niedługo postaram się opisać kilka ciekawych odmian, które tam zobaczyłam. Zamówienia na tykwy możecie kierować w wiadomości na fb lub na maila: piker_70@tlen.pl Polecam serdecznie!

Korzystając z okazji, jeszcze raz dziękuję za ciepłą gościnę w to chłodne popołudnie:)

2 komentarze:

  1. Ja też czuła bym się tam jak w raju:)))Kocham wszelkie dyniowate:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ciekawością wyczekuje lamp jakie z nich powstaną. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.