Tykwowe Warsztaty

...czyli ciekawe zajęcia na zimowe ferie:)








 Ferie ruszyły pełną parą! Jak tu się nie nudzić? Może ciekawym pomysłem będą jakieś zajęcia artystyczne? Niestety w małych miejscowościach w tym temacie jest spory deficyt... Postanowiłam to troszeczkę zmienić:) I tak zrodził się pomysł na zorganizowanie tykwowych warsztatów.

Program warsztatów musiałam dokładnie przemyśleć, tak by przyciągnąć kolejnych pasjonatów tykwy:D Na początku była krótka prezentacja o uprawie, odmianach oraz różnych dekoracjach z tykwy. Przedstawiłam również mój projekt domku dla ptaków, który posłużył jako przykładowa praca. Oczywiście w temacie malowania domków liczyłam na wyobraźnię małych twórców i nie zawiodłam się:) Popatrzcie jakie cuda wyszły spod ich pędzli!

Na zakończenie rozdałam nasiona tykwy i liczę na to, że wszystkim uda się coś samodzielnie wyhodować. Mam nadzieję również, że zaraziłam moją pasją kolejne osoby:)

4 komentarze:

  1. Super, że przygotowałaś takie warsztaty! Powinnaś robić to na większą skalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym tylko miała więcej czasu i więcej tykw to pewnie by się to udało...

      Usuń
  2. Świetny pomysł z takimi warsztatami. Nawet w dużych miastach widzę że ciągle jest brak ciekawych zajęć dla dzieci. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że może jeszcze kiedyś powtórzę takie warsztaty... tylko w trochę innej formie;)

      Usuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.