Malowana tykwa

...czyli prezent z dalekich krajów:)






Jak ja uwielbiam takie prezenty! Chyba wie to każdy kto mnie dobrze zna:) Jak tylko ktoś bliski wybiera się w daleką podróż, zawsze po cichutku marzę, że przywiezie dla mnie jakąś ciekawą pamiątkę typu tykwa. Tykwa, którą dostałam, jest ręcznie pomalowana w piękne afrykańskie krajobrazy, co widać na zdjęciach. Kształtem przypomina tykwę pospolitą, chociaż jest trochę bardziej okrągła (wręcz idealnie kulisty dół) i na pewno bardzo gruba.

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie wydostała z niej materiału genetycznego. Żeby nie uszkodzić tego pięknego dzieła wycięłam tylko malutki otworek u spodu tykwy. Słyszałam, że nasiona grzechoczą, więc nie było żadnego problemu z ich wysypaniem. Nasiona są bardzo dobrej jakości, grube i pełne w środku. Jak widać, trochę różnią się kształtem i kolorem od nasion z innych "moich" tykw. Szykuje się ciekawe rozmnażanie!

4 komentarze:

  1. Nasiona kształtem przypominające migdały, podobne do nasion Cannon Ball. Piękna tykwa, pięknie pomalowana i jak się błyszczy. Ktoś chyba nie żałował lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo podobne kształtem do Cannon Ball... boje się że może być z nimi podobny problem i nie będą chciały normalnie kiełkować. Co do lakieru to myślę, że to efekt uzyskany farbami, a raczej bardzo grubą warstwą farb (wydaje mi się, że to olejne).

      Usuń
  2. Mam taką z Peru kupioną na poznańskiej Malcie, jednak za nic na świecie jej nie tknę, bo jest świetnym marakasem (z pięknymi peruwiańskimi mantami). Ciebie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakich używasz farb do malowania tykw? Czytałam że tusze GourdMaster™ Ink Dyes są najlepsze do malowania. Czy możesz coś polecić z dostępnością w Polsce?

    OdpowiedzUsuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.