Podsumowanie 2019

Co się działo w 2019 roku? A może coś przegapiliście? Zapraszam na podsumowanie.




Rok 2019 upłynął pod znakiem wielu nowości! Przede wszystkim wcieliłam w życie kolejną technikę wykonywania moich lamp. Te ażurowe projekty są niezwykle eleganckie i cieszę się, że nie tylko mi przypadły do gustu. Poza lampami pojawiły się również lampiony koty, lustra, stroiki...


Nie zapomniałam również o projektach DIY. Po raz pierwszy stworzyłam dla Was filmik 5-minute craft i mam nadzieję, że się przyda:) Były także inne różne proste projekty, tak by każdy (i to bez specjalistycznego sprzętu) mógł spróbować swoich sił z tykwą!



Oczywiście wykonałam mnóstwo lamp. Jak już wspominałam pojawiło się wiele nowości. Ornamentowe wzory, koty, motyle... Zawrót głowy! Ja jednak nie spoczywam i już szykuję kolejną serię nowych lamp. Mam nadzieję, że tym razem również pozytywnie Was zaskoczę.


Rok 2019 to także kilka fajnych wydarzeń. Wiosną odbyły się Targi Rzeczy Wyjątkowych gdzie miło mi było się pojawić. Z ogromną przyjemnością poprowadziłam również warsztaty dla seniorów. "Zarażanie" kolejnych osób tą tykwową chorobą to dla mnie niezwykła radość:)
Udało mi się w końcu uporządkować swoją pracownie i ukoronowaniem tych porządków stało się również nowe, eleganckie logo oraz odświeżenie wyglądu bloga.
Niestety ten rok nie był dobrym rokiem do uprawy tykw:( Susza, choroby... Coś się udało zebrać, ale nie jest tego zbyt wiele. Nie ma jednak co płakać, miejmy nadzieję, że ten nowy rok będzie lepszy!

Dajcie znać co Wam się najbardziej podobało! Ten blog prowadzę dla Was, więc miło mi będzie poznać Waszą opinię:) Ściskam, całuję i życzę szczęśliwego nowego 2020 roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.