Skandynawska szkatułka

Zrobiło się już ziiiiiiiimno...






Chyba idzie prawdziwa zima. Za oknami zrobiło się mroźno. Osobiście za zimą nie przepadam, mimo iż jest w tym pewien urok... Może jakby nie było tak chłodno to moje przekonania uległyby zmianie. Puki co nie lubię marznąć. Brrr...

A tymczasem zimowa szkatułka właśnie została ukończona! Chciałam, żeby była taka trochę skandynawska, z prostym wzorem i w szarej kolorystyce. W środku skrywa coś na poprawę humoru w mroźne zimowe wieczory... czekoladki w sam raz do gorącej herbatki:)

14 komentarzy:

  1. Śliczna jest!!!!:)
    Bardzo lubię Twoje twory:)
    Pozdrawiam cieplutko, prosto w serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wspaniałego. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna!! szkatułka-może być nie tylko na smakołyki ,ale też na biżuterie . Ja kocham zimę ......taką prawdziwą z mrozem i śniegiem :)))Takiej jak mamy teraz mówię stanowcze -NIE:))) Pozdrawiam zdolne rączki i kreatywną duszkę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na biżuterię również może być:) Zima ze śniegiem i mrozem pięknie wygląda, jakbym mogła siedzieć tylko w ciepłym domku i patrzeć przez okno to może i zaakceptowałabym te warunki;)

      Usuń
  4. Piękna, mroźna szkatułka! W takiej pozornej prostocie jest najwięcej magii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szkatułka jest prosta i nie tylko w wyglądzie, ale i w wykonaniu:)

      Usuń
  5. Szkatułka wyszła fantastycznie, cudna kolorystyka, i piekne zdobienia-szczególnie sniezynka :D Kolor wyglada jak by szkatułka była z kamienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zrobić ciekawą teksturę:) Cieszę się, że mi się udało:) pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Jestem tu pierwszy raz i jestem zauroczona Twoimi pracami :) O tykwie dowiedziałam się parę miesięcy temu i zupełnie nie wiedziałam co to jest - wujek Google na szczęście wszystko wie ;) Teraz przypadkowo zauważyłam Cię na innym blogu i będę stałą obserwatorką :) Mariola

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna alternatywa dla pojemników z gliny , drewna ...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.