Tykwowa niespodzianka;)

Czyli o tym jak powstał wieniec dożynkowy.








Dożynki to święto plonów, a ja co roku tworzę z tej okazji wieniec. To piękna tradycja, a przy tym pozwala mi się jakoś twórczo wykazać:) Mieszkam na wsi i jestem jej częścią, co prawda nie uczestniczę aktywnie w korowodach, biesiadach itp., jednak staram się w inny sposób wykazać się w tym wiejskim życiu:) Pierwszy mój wieniec powstał kilka lat temu, od tego czasu co roku dostaje takie zlecenie, z czego jestem bardzo dumna (to znaczy, że się podoba:)).

Tymczasem nadszedł kolejny rok i kolejny projekt do realizacji. W tym roku pomyślałam, że będzie to "lubelanka" w stroju ludowym... ale jak tu stworzyć takie cudo? Chwilę myślałam zanim wpadłam na pomysł wykorzystania tykw:P No przecież to było takie proste! W tym momencie zdradzam Wam tajemnice tegorocznego wieńca : wiadro + doniczka + cztery tykwy:P

To nie pierwszy wieniec w którym wykorzystałam tykwy. Taka tykwa świetnie sprawdziła się również jako dzwon do "dzwonnicowego" wieńca:)

Wystarczy trochę wyobraźni, a z tykwy można wymyślać na prawdę cuda:)

7 komentarzy:

  1. Pomysłowa jesteś niebywale :-). Super!. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyszlo :))) Suuper sobie poradzilas Brawo !!! :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Ta Lubelanka !!! Pomysłowa jesteś !!! Wspaniałe uwieńczenie święta plonów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JEstem pełna podziwu Lubelanka aż trudno uwierzyć że z tykw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dożynkowa kobietka jest przepiękna! Jestem pod wrażeniem starannego pomalowania twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.