BASKETBALL

Wielkie tykwowe piłki!




Duży BasketBall vs mały CannonBall



Piękna odmiana... ahh:) Kiedyś przywiozłam ciekawą okrągłą tykwę - http://tykwa.blogspot.com/2017/10/z-wizyta-na-plantacji-tykwy.html Wysuszyłam, wydobyłam nasionka i tak oto moja uprawa wzbogaciła się o nowe okazy! Tak, trzeba było na to czekać okrągły rok, ale satysfakcja była ogromna. Myślę, że ta odmiana na stałe zagości na mojej uprawie:)

Tykwa BasketBall jak sama nazwa wskazuje jest kształtu i rozmiarów piłki do koszykówki. Jako jedna z większych odmian potrzebuje sporo czasu na dojrzewanie i późniejsze zdrewnienie. Przy sprzyjającym lecie udaje się to bez problemów. Jeżeli chcemy uzyskać zgrabne kuleczki, ważne jest postawienie rosnącej tykwy. Gdy tykwa będzie leżała na boku, niestety odkształci się pod swoim ciężarem (jedną przegapiłam i mam teraz rozpłaszczoną z jednej strony kulę). Przy suszeniu ważne jet także, żeby nie spieszyć się ze skrobaniem skórki. Warto trochę dłużej poczekać, niż zniszczyć owoc zbyt szybkim suszeniem.

Z pierwszej tykwy Basketball wykonałam lampę dla siebie, którą mogliście zobaczyć tutaj: http://tykwa.blogspot.com/2018/09/my-treasure.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.