Ciało ubrane światłem

Lampy z tykwy dają baaaardzo zmysłowe światło... Zapraszam na fotosesję do świata świateł i cieni.








W sypialni lampy z tykwy sprawdzą się idealnie;) Wprowadzają wyjątkowy nastrój... Trochę światła, trochę cieni... 

Kiedyś moim głównym hobby było robienie zdjęć. Szczególnie ukochałam sobie sesje fotograficzne.
Zakupiłam nawet lustrzankę w tym celu... ale hmmm... znudziło mi się? A może potrzebowałam przerwy? Aż w końcu nadszedł czas na sesję, której efekty możecie podpatrzeć wyżej.

Na pierwszych dwóch zdjęciach możecie w końcu zobaczyć mój prezent urodzinowy, który obiecałam pokazać (tatuaż maki+klucz). Część wzoru była wykonana dużo wcześniej i projekt ciągle się rozwija. Jak Wam się podoba?
Za kolejne zdjęcia dziękuję modelce Ani. Dzięki wielkie, że zechciałaś pozować w takich warunkach;)

Chciałam uchwycić światło moich lamp, tą zmysłowość jaką ze sobą niosą i ten nastrój owiany nutką tajemnicy... 

4 komentarze:

  1. Światło jak najbardziej nadające się do sypialni;) ..ale te wzory na modelce po prostu rewelacyjnie się zgrały z nastrojem!! ..i się zastanawiam, jak inaczej mogę opisać/wyrazić zachwyt nad Twoimi lampami;) bo już brakuje mi słów, wszystkie te "ochy i achy" chyba już wyczerpałam:))) ..więc może pozostawię uśmiech jako nowy oznajmnik piękna Twych dzieł:)
    :)
    Pozdrawiam radośnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci serdeczne za te ochy i achy:) Zawsze wprawiają mnie w dobry nastrój i dzięki temu lepiej mi się pracuje nad kolejnymi lampami:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ale piękne te maki! Wyglądają świetnie, a w dodatku to moje ulubione kwiaty :)
    Sesja jest bardzo... nastrojowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycierpiałam trochę nad kolorem (najbardziej boli biały!). Maki są przepięknymi kwiatami i nie dziwię się, że mają sporo zwolenników. Zrób sobie tatuaż, nie pożałujesz;) Pozdrawiam:)

      Usuń

Stworzę lampę specjalnie dla Ciebie

Zamawianie spersonalizowanej lampy nigdy nie było prostrze! To tylko cztery kroki.
  • 1. KONCEPCJA

    Kolorystyka, wzór, kształt, motyw - przejrzyj portfolio - jest tak wiele możliwości!

  • 2. PROJEKTOWANIE

    Dopinamy pomysł w najmniejszych szczegółach. Teraz wybierzesz tykwę - odpowiedą kształtem, wielkością oraz kosztem.

  • 3. REALIZACJA

    Realizacja zamówienia trwa ok 3 tygodnie, więc nie czekaj na ostatnią chwilę, gdy potrzebujesz lampy na prezent.

  • 4. WYSYŁKA

    Gotowa lampa potrzebuje już tylko odpowiedniego zapakowania i bezpiecznie wyrusza w drogę do Ciebie.